15 Şubat 2012 Çarşamba

Hakkımda -profildeki sınırlamalar hoşuma gitmedi de-


1990 neslinin bir başka üyesiyim. Bilgisayar programcılığı okumuş olsamda 2 senedir hakkında hiç bir şey yapmadığım için %90ını unuttuğumu düşünüyorum...

İlgi alanlarım dersek: Mimari, bilgisayar programcılığı (şimdilik C# ilerde javaya da bakmak istiyorum), tarih, tarihi yerler, yabancı diller(japonca, farsça, biraz korece az biraz fransızca *), ayrıca Türkî diller (Kazakça, Özbekçe) ve kültürler, manga , anime (miyazaki ve benzerleri, dizileri sevemedim), hat sanatı, Osmanlıca,  uzak doğu ve hatta yakın doğu yani > kültürleri-insanları-dilleri-coğrafyasıyla bütün doğu, dîvan edebiyatı, sinema, az biraz siyaset, daha çok dış politika...

* Bu dillerin hiç birini bilmiyorum (belki birkaç kelime biliyorumdur).Sadece öğrenmek istediklerim arasında ilk sıradakiler bunlar.

(İlgi alanlarım diyince bunlarla ilgili ayrı ayrı çalışmalarım var demek değil tabi ki, ama ilgili bir çalışmayı sıkılmadan okuyabilirim veya hakkında konuşabilir kafa yorabilirim demek.)

Burada neler paylaşacağım:  Aslında 6 ay önce burayı açma sebebim programcılığa geri dönüp sanki sıfırdan başlıyormuşçasına C# çalışmak ve burada yeni öğrendiklerimi-unutup da hatırladıklarımı paylaşmaktı ama düşündüm de o kadar çok bunu yapan arkadaş var ki, ben de serbest yazmaya karar verdim. Tabi onları da paylaşmayı düşünüyorum ama haricinde  >> izlediklerimi, izlemek istediklerimi, okuduklarımı, okumak istediklerimi, gittiğim yerleri, yeni fikirleri, ilgimi çekenleri, bir yere yazmazsam unutacaklarımı, öğrendiklerimi, gördüklerimi  ve çok da önemli olmasa da düşüncelerimi paylaşacağım...


Sonradan Not: Yazıda gereksiz görülen yerler 2. okumadan sonra silinmiştir. 3. de belki daha  fazlası silinir...

5 yorum:

  1. İlk hoşgeldini ben diyeyim o halde:) Hayırlı ve faydalı bir blog olması temennisiyle...

    YanıtlaSil
  2. ikinci hoşgeldin de benden gelsin s...a :) doğru tahmin di mi?

    YanıtlaSil
  3. Vee 3. takipçinde hoşgeldin der, üstüne dua eder :)
    Hayal kesinlikle doğru tahmin:)

    YanıtlaSil
  4. Teşekkürler, hoşbulduk. Sizlerinki kadar aktif olur mu bilmem ama umarım faydalı ve eğlenceli bir blog olur :)

    YanıtlaSil
  5. Düşüncelerini,yazdıklarını okumak çok keyifli :))

    YanıtlaSil